Site-ul unui magazin online este o listă de bunuri și servicii, cu o descriere detaliată și posibilitatea de a face achiziții online.
Timpul de proiectare variază în intervalul 20-30 de zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea materialelor necesare dezvoltării site-ului, cum ar fi (logo, fotografii de conținut, conținut de conținut etc.
Un site web de magazin online este o parte integrantă a magazinelor mari sau a depozitelor. Atunci când creați un site web de magazin online, trebuie să faceți acest lucru ia in considerare zeci de factori de usurinta in utilizare atat pentru vizitatorii site-ului cat si pentru angajatii companiei. O vitrină poate include sute, și chiar mii de mărfuri. Capacitatea de a compara două sau trei produse între ele va facilita alegerea cumpărătorului.
Magazinul sau depozitul tau se afla departe de transportul in comun, este greu sa ajungi la tine chiar si cu transportul personal? Apoi în investește în afacerea ta. Un magazin online (vitrina de marfuri) este cheia investitiei de succes in afacerea ta!
Dezvoltarea unui magazin online (practic) include:
Site-ul de catalog este o listă de bunuri și servicii, cu o descriere detaliată, fără posibilitatea de a cumpăra online.
Timpul de proiectare variază în intervalul 20-30 de zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea materialelor necesare dezvoltării site-ului, cum ar fi (logo, fotografii de conținut, conținut de conținut etc.
Un site de catalog este o parte integrantă a magazinelor mari sau a depozitelor. Atunci când creați un site de catalog, trebuie să luați în considerare zeci de factori de utilizare atât pentru vizitatorii site-ului, cât și pentru angajații companiei. O vitrină poate include sute sau chiar mii de produse. Capacitatea de a compara două sau trei produse între ele va facilita alegerea cumpărătorului.
Magazinul sau depozitul dvs. este situat departe de transportul public, este dificil să ajungeți la dvs. chiar și cu transportul personal? Apoi investește în afacerea ta. Catalog de site (vitrina mărfurilor) - cheia investiției de succes în afacerea dvs.!
Adesea, clienții doresc să facă mai mult decât să vadă anumite produse | produse, precum și pentru a simți calitatea, pentru a vedea culoarea naturală, cum ar fi mobilierul tapițat, bunurile de decorațiuni interioare, etc. Vizitarea tuturor punctelor de vânzare cu amănuntul, bazele angro ale orașului este o muncă foarte mare. Site-ul de catalog va permite potențialului dvs. cumpărător să se familiarizeze cu sortimentul și, după ce a găsit ceea ce îl interesează, vă va suna sau va veni să vadă cu propriii ochi.
Dezvoltarea site-ului web corporativ (în principiu) include:
Un site corporativ este un site cu mai multe pagini și multifuncțional pentru o companie mare.
Timpul de proiectare variază între 15-25 de zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea materialelor necesare dezvoltării site-ului, cum ar fi (logo, fotografii de conținut, conținut de conținut etc.)
Site-ul corporativ - deschide noi oportunități și perspective pentru dezvoltarea afacerii tale! Creăm nu doar un site web corporativ, ci o întreagă reprezentare online a companiei dumneavoastră. Nimeni nu trebuie să fie convins că crearea unui site web corporativ este cheia investiției de succes în afacerea ta!
Un concept de site web corporativ bine conceput înlocuiește adesea deschiderea unei sucursale întregi în regiunile Republicii și îndeplinește toate funcțiile de vânzări de succes.
Ne propunem să începem crearea unui site cu o întâlnire cu un reprezentant al companiei noastre, să completați un scurt (sarcină tehnică) pentru dezvoltarea site-ului, funcționalitatea acestuia. Vă vom sfătui cu privire la toate problemele, vă vom ajuta să gândiți structura funcționalității site-ului, sistemul de management al site-ului, pentru confortul personalului dumneavoastră și al clienților dumneavoastră.
Dezvoltarea site-ului web corporativ (în principiu) include:
Site-urile de cărți de vizită sunt informative. Nu necesită revizuiri și completări ulterioare de conținut.
Timpul de proiectare nu depășește 10 zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea materialelor necesare dezvoltării site-ului, cum ar fi (logo, fotografii de conținut, conținut de conținut etc.)
Creat ca un mic site de informații pentru a afișa informații de bază despre companie. Conține de la 3 până la 7 secțiuni, cum ar fi: acasă, servicii/produse, despre noi, contacte și altele după cum doriți. Afișați informații despre locația companiei, inclusiv o imagine cartografică, contactele principale. Secțiuni care conțin informații despre servicii sau produse de bază. Se recomandă afișarea a nu mai mult de 3-5 produse/servicii pe site-ul Landing Page.
Creat ca un site de informare mare pentru a afișa informații detaliate despre companie. De regulă, astfel de site-uri sunt create pentru companiile mari care au un număr mare de departamente, sucursale sau angajați. Un site cu mai multe pagini include un număr mare de pagini, în medie acest indicator variază în intervalul 10-20 de pagini. Sunt create cel puțin pagini tipice, cum ar fi: pagina principală, despre noi, contacte și pagini cu o descriere detaliată a fiecărui serviciu/produs, ramură
Paginile promoționale vă vor ridica față de concurenți, vă vor atrage atenția consumatorilor asupra dvs., vă vor crește vânzările de bunuri sau servicii sau chiar vă vor „exploda internetul”
Dezvoltarea site-urilor de informații (site-uri de cărți de vizită) include:
Vrei ca site-ul tău să iasă în evidență și să-ți impresioneze clienții? Atunci suntem gata să ajutăm! Click pentru a suna - aranjăm o întâlnire!